6 Ağustos 2011 Cumartesi

Gerçek bir lider nasıl olmalı?

Bir lider sizce nasıl olmalı?Ben işte bunu öğrenmeliyim.Günden güne yeni şeyler öğreniyorum liderlikle ilgili,yeni deneyimler kazanıyorum.Bir gün muhteşem bir lider olmak için gerçekten çok çabalıyorum.Eminim ki bir gün çabalarımın karşılığını en iyi şekilde alacağım.Aklımda olan tek şey şu;
  7  K İ Ş İ ~ 9  H A R F  




Şimdi benim kim olduğuma gelelim...
Ben Nazlı.10 Ağustos 1996 doğumluyum.(Ayrıntıları geçelim.)Kore'ye aşık biriyim.Ve bu aşkımın bir çok sebebi var.Beni Kore'ye daha çok bağlayan Melekler   (BEATITUDE & After School) bunun asıl sebebi.Ben kimseye anlatamadığım görüşlerimi burada paylaşmak istiyorum.Bu yüzden açtım bu blogu.Üstelik hikayeler yazıyorum ve onları da paylaşmayı düşünüyorum.Şimdilik Stea dan bu kadar.Tekrar görüşünceye kadar hoşçakalın. ^^

6 yorum:

  1. Sen beni çekebilen TEK insansın...

    YanıtlaSil
  2. Blog dünyasına hoşgeldin stea. Bloğunu yeni gördüm hayırlı olsun;)
    Bu arada neden bir lider olmak istiyorsun? Şu anda çaktırmasamda vizelere hazırlanıyorum ve pazartesiki sınavım liderlik üzerine o yüzden dikkatimi çekti;)

    YanıtlaSil
  3. Ah teşekkür ederim.Hoş buldum.:) Lider olmak istememin sebebi: Liderlik gerçekten muhteşem bir şey..Tarifi olmayan.Ve benim bir grubum var.Liderleri olduğum için çok mutluyum fakat bu işi en iyi şekilde yapmalıyım. ^^ Umarım vizelerin çok çok iyi geçer. :)

    YanıtlaSil
  4. Grubunuzda sıkıntılar mı var?

    YanıtlaSil
  5. Çok sıkıntımız yok grubumuzda aksine biraz değişiklik var :)

    YanıtlaSil