15 Eylül 2011 Perşembe

Bu Gece Benim İçin Yıldızları Sayar Mısınız?


Yıldızlar...Onlar sizede çok uzak geliyor mu?Evet buradan bakınca küçücük ve çok uzaklar.Ama herkes ne kadar büyük ve parlak olduklarını bilir.İşte siz de şu an bir yıldızın(Stea) yazdıklarını okuyorsunuz.Dışarıdan bakınca küçük ama içine girip onu tanıdıkça büyük...Bir yıldız işte..!
Herkesin inandığı şeyler vardır.Ben uyumadan önce çoğu gece camdan dışarı bakar ve yıldızları sayarım.Yıldızları saymak beni hep rahatlatır.Her gece gördüğüm yıldızların sayısını not alırım.Mesela dün gece 5 yıldız gördüm.Ondan önceki gün sadece 2 yıldız.Yıldızları sayarım ve bana şans getirmeleri için dua ederim.Muhtemelen yıldızların şans getirdiğine inanmam size saçma geliyordur.Ama değil.Çünkü bende bir yıldızım.Ve bende benden çok uzaktaki insanlara şans getiriyorum.Onlara    şans getirip onları mutlu edebiliyorum.Ben yıldızların şans getirdiğine gerçekten inanıyorum!

Dışarıda gezerken bir tişörtte,bir kolyede,bir bileklikte yada bir poşette yıldız şekli görmüşsünüzdür mutlaka.Yada bir İnternet sitesinde.Belki kitapçıda da görmüş olabilirsiniz.Ben etrafta gördüğüm yıldızları toplamayı seviyorum.Bu kararı alalı fazla uzun zaman  olmadı.Ama gördüğüm tüm yıldızları ölümsüzleştiriyorum.Onları  alıyorum yada  fotoğraflarını çekiyorum.Bilgisayarımda  yeni bir klasör oluşturdum ve yalnızca 3 günde 16 resmim oldu. ^^  Gün içinde ne kadar çok yıldız görürsem  kendimi şanslı ve mutlu hissediyorum.Lafı çok uzattım farkındayım.Ama benim sizden bir kaç ricam var.  Bu gece benim için yıldızları sayar mısınız?  Sayıyı bana bildirip beni mutlu eder misiniz?Ve son bir şey daha...Benim için etrafta gördüğünüz yıldızların resmini çekip bana gönderir misiniz?Albümüme eklemeyi çok isterim~~

Stea'dan şimdilik bu kadar.Tekrar görüşünceye kadar kendinize iyi  bakın! Yıldızların getirdiği şans sizlerle olsun.Sizi seviyorum!  ^^

Not:Kendinizi yalnız hissederseniz gökyüzüne bakın!Stea orada bir yerlerde size şans getirmek ve derdinizi dinlemek için bekliyor olacak! ^^

2 yorum:

  1. Stea'm süper bir yazı olmuş. Çooook beğendim. Biiyor musun ben de yıldızları izleyerek uyumayı çok severim. Yıldızların ulaşılamaz olmaları mıdır, yoksa milyonlarca olmaları mı, bilemem ama bana hep gizemli gelmişlerdir. Bundan sonra her yalnız hissettiğimde gökyüzüne bakıp seni arayacağım. <3 Senin için bu gece sayacağım yıldızları. Ve sana ulaşacağımdan hiç şüphen olmasın, mutlaka bildireceğim sana. Öpücükler. ^^

    YanıtlaSil
  2. Ah~~ Teşekkür ederim! ^^ Yıldızların getireceği şans hep yanında olsun!

    YanıtlaSil