1 Haziran 2012 Cuma

Ben Bir Dönem Daha Büyüdüm~ ^^


Herkese merhaba ^^
Uzunca bir süre sonra burada olmak çok güzel.Geride bıraktığımız koca bir okul dönemi var.Bu dönemi şöyle bir değerlendirdim dün akşam.
Etrafımda bir çok olay oldu.Bir çok acı ve tatlı şey yaşadım.Benimle gülen ve benimle ağlayan dostlar kazandım belkide en önemliside buydu. :)

Ben bu döneme başlarken bir şeylerin değişebileceğini ümit ederek başlamıştım.Ve ümit ettiğim gibi değişen çok şey oldu.Etrafımda beni seven insanlar olduğunu ve neler için nelerden vaz geçilebileceğini,kimlerle nasıl konuşulacağını,kime nasıl dahası kime adam gibi davranılacağını ben bu dönem öğrendim. Etrafın düşüncelerine kulak kabartmak yerine oturup kulaklığımı taktım ve onları duymazdan gelmeyide öğrendim. İşte bu yüzden ben hayatımda önemli bir dönemi daha başarıyla atlattığıma inanıyorum.Kendime güvenmeye bir şeyler için azmetmeye en önemliside insanlarla iletişime geçmeye başladım.Artık o herkesin yanlış tanıdığı çekingen,kırılgan bir kızdan çok kendine güvenen kimlerin nasıl tanıdığını umursamayan güçlü bir kızım.



Şimdi dönemin özetini şöyle bir geçtikten sonra tatilde yapmayı istediklerimden bahsedeyim size.

Denize girip yüzmeyi ve tabiki o sahil ortamını çoook özledim. :)



Mersine gidersem bu sefer mutlaka    Harmony ~ ❤ i görmeye gideceğim :)  Onun için kötü kötü planlarım var.  :D    Sahilde kumların üzerine      사랑합니다    yazmak istiyorum birde mesela. :)
                  

 Bol bol yazı yazmak istiyorum.Kitap okumaya pek vaktim kalmıyordu okul yüzünden.Tatilde kitap okumak istiyorum.Kitap okumayı o kadar özledim ki~

       Haa birde yeni başladığım hikayelerim var.Aklıma gelmişken onlardan da bahsedeyim. :)


                   Bir gün akşam müzik dinlerken ilham perilerim dürttüler beni ve bende hikaye defterimi elime alıp yazmaya başladım.Yazdıkça konuyu kafamda daha özgün daha değişik hale getirdim ve sonra bunun için durmadan yeni bir şeyler aramaya başladım.Ben yeni şeyler aradıkça istediğim şeyler kolayca elime geldi.Elime gelen şeyleri sırasıyla kullanmaya başladım ve ortaya benim için çok değerli olan 2  yeni hikaye çıktı. ^^ Kendimle ne kadar övünsem azdır bu konuda. Kekeke~ 

 Daha sonra ikisininde tanıtımlarını Facebook'ta ve Blogumda bulabileceksiniz.



                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Ben grubum "Majestic" için yepyeni coverlar yapmayı düşünüyorum bu yaz.Cover albümler yapacağım açıkçası. :D 

 3 tane albüm yapacağım.Birincisi Türkçe coverlarım olacak.Bu albümde hem yeni çıkan hem eskilerden olan bir çok şarkı olacak.Çok tutulmuş şarkılarda olacak benim keşfettiğim ve dinler dinlemez aşık olduğum şarkılarda.İkinci albümüm Korece olacak.Korece en çok dinlediğim çok sesime uygun olan ve telaffuzumun en iyi olduğu şarkıları söyleyeceğim.Üçüncü albüme gelince~ O süpriz olsun :)
Coverlarımdan başka mesela şarkı sözü yazacağım ve coverlarıma mini klipler yapacağım. :) Belki toplu bir yerde söylemiş olduğum şarkılarda olabilir.Mini konserlerde verebilirim.Grup için çabalamam gerekecek.. :)


Emek olmadan yemek olmaz der annem hep.Annemin sözüne uyacağım.Ne kadar büyüdüm desemde ben annem için hâla küçük kızıyım.Bu yaz annemede bol bol zaman ayıracağım.O olmasa ben ne yaparım!



Aslında benim tatil için o kadar çok planım var ki anlata anlata bitiremem.Anlata anlata bitiremediğim bu planlarımı birde uygulamaya geçirmesi var tabii.Lafı çooook uzattım yine değil mi? Ah neyse şimdilik benden bu kadar.Bu öğlen arkadaşlarım gelecek bense hâla burda durmuş yazı yazıyorum.Gidip temizlik yapmam gerekecek.Bu sabah 4e kadar yazı yazdığım için her taraf kağıt parçalarıyla dolu... :D Tembellik edip toplamamıştım.Bekleyin beni yine yazacağım!



Haa birde sizi seviyorum~*











  

6 yorum:

  1. Ne kadar çok planın varmış yaz ile ilgili... Umarım hepsini gerçekleştirirsin. Grubun ve albümlerinde de başarılar diliyorum. Sen iyi birisin Nazlı, öyle kalmaya devam et.

    -Meryem ( tukenentukenmezkalem.blogspot.com )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim GÜNEŞİM! ^^ Haa buraya yazmadığım planlarımın içinde sende varsın..Sana bir kaç süprizim var~

      Sil
  2. Mersin'e gelmek ha, bekleriz canımcım, gel tabii :D Yalnız o kötü planlarını yanında getirme bakem, ahaha. :D Sahili "seni seviyorum"larla döşemek fena fikir değilmiş, dur bu cumartesi deniz keyfi yaparken şu fikri uygulamaya koyayım. :D Burda herkes denize giriyor, ben hala bakmakla yetiniyorum. Haftasonuna artık. :D

    Ve güçlü durmayı öğrenmen çok güzel, keşke ben de senin gibi olsam.. Ne suskunum, ne içine kapanık. Çok fazla konuşuyorum ve insanları Kore konusunda bıktırıyorum. Ya da onlara çok konuşuyorum gibi geliyor, bilmiyorum.. Benim hayatımda beklediğim dönemeçler bu dönem olmadı, artık diğer dönemlere bakıcaz. :P

    Ha bu arada takdir alıyorum :D

    Neyse, ne diyorduk.. Coverlarını merakla bekliyorum, 3. albümü de gerçekten merak ettim. *_* Eminim güzel işler çıkaracaksın. :))) Ve ben de hikaye yazıyorum. Yazın başka bir blog açıp yayınlayacağım. :) Birbirimize konuk oluruz artık demi? :P

    Güzel bir yaz tatili dileklerimle. ~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)
      Ben teşekkür bile alamıyorum OMG!
      Ben bu hafta pazar günü mersine geliyorum.Kızkalesi'nde olacağım.Oraya gelebilirsen çok mutlu oluruuum U__U

      Sil
    2. Ciddi olamazsın!!! O.o Şimdi haberim oldu! Ama bu haksızlık! :((((
      Göremedim seni. Y_Y

      Sil
    3. Tekrar geleceğimmmmmm :) Temmuzda!

      Sil