15 Ocak 2012 Pazar

Big Big World~~

Uzun zaman sonra merhaba ^^  Buraya bir şeyler yazmayı o kadar çok özlemişim ki aklımda yazmak istediğim ne çok şey var.Şimdi sizinle söylemekten de dinlemekten de zevk duyduğum bir şarkıyı paylaşacağım.


   Emilia-Big Big World                                                       




I'm a big big girl 
Ben büyük büyük bir kızım

In a big big world 
Büyük büyük bir dünyada 

It's not a big big thing if you leave me 
Bu büyük büyük bir şey değil, eğer beni terkedersen 

But I do do feel that 
Ama ben çok çok hissediyorum ki 

I do do will miss you much 
Seni çok çok özleyeceğim 

Miss you much... 
Çok özleyeceğim 

I can see the first leaf falling 
İlk yaprağın düştüğünü görebiliyorum 

It's all yellow and nice 
Tamamen sarı ve hoş 

It's so very cold outside 
Dışarıda hava çok soğuk 

Like the way I'm feeling inside 
Tıpkı benim içerde hissettiğim gibi 



Outside it's now raining 
Dışarda şimdi yağmur yağıyor 

And tears are falling from my eyes 
Ve gözlerimden yaşlar süzülüyor 

Why did it have to happen 
Bu neden olmak zorundaydı 

Why did it all have to end 
Neden her şey bitmek zorundaydı 


I have your arms around me ooooh like fire 
Kolların beni sarıyor, ooooh ateş gibi 

But when I open my eyes 
Ama gözümü açtığım zaman 

You're gone... 
Gitmiş oluyorsun...


Şimdi isterseniz şarkıyı bir dinleyelim.  ^^



Benden şimdilik bu kadar.Yeni yazılarım ile geri döneceğim ve Gökçe için bu şarkının coverını yapacağım.Tekrar görüşünceye dek hoşçakalın ^^ 

2 yorum:

  1. Vaysss. Benim için de bir cover yapmayı düşünür müsünüz ?

    YanıtlaSil
  2. Hmm Neden olmasın :) Tabiki

    YanıtlaSil